網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月21日 星期三

IG晒Body爆紅!鄧以婷恨年頭旺到年尾 __,鄧以婷,

鄧以婷真係好性感!擁有索爆身材的女藝人鄧以婷(Irina)因參與旅遊節目《3日2夜》及在無綫劇集《誇世代》、《溏心風暴3》有性感演出而在網上人氣急升, ...


鄧以婷真係好性感!


擁有索爆身材的女藝人鄧以婷(Irina)因參與旅遊節目《3日2夜》及在無綫劇集《誇世代》、《溏心風暴3》有性感演出而在網上人氣急升,加上她不時在Instagram晒身材,深得網友喜愛。Irina表示新春幾日參與了不少朋友叙會,並有賭一下,共贏得幾千元發個新年財,她笑言沒有甚麼贏錢技巧,純靠運氣,希望開個好年,由年頭旺到年尾!講到新年願望,Irina希望自己及家人身體健康,社會更多正能量,至於事業目標,她希望今年可拍更多劇集,最想試拍愛情片及演奸角。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!