掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

陳嘉寶賴慰玲派利是 鄭嘉穎抱B勁有父愛 __,陳嘉寶,賴慰玲,鄭嘉穎,嘉穎,

人妻陳嘉寶(左上圖右)同賴慰玲(左上圖中)齊齊派是,網民都問幾時到鄭嘉穎呀?無綫小花陳嘉寶(Anjaylia)同賴慰玲(Winki)喺2017年,不約 ...


人妻陳嘉寶(左上圖右)同賴慰玲(左上圖中)齊齊派是,網民都問幾時到鄭嘉穎呀?


無綫小花陳嘉寶(Anjaylia)同賴慰玲(Winki)喺2017年,不約而同於同一日8月28日入紙結婚!與舞台劇演員梁子峰奉子成婚嘅Winki喺同年9月低調簽字,再喺12月初生咗囝囝Marat,而Anjaylia就喺同年11月25日與男友黃頌祈結婚!嚟到新年,兩人都係首度以人妻身份過節,咁就梗係要派雙封利是呢日佢哋就約咗好姊妹陳凱琳(Grace)見面,男友鄭嘉穎都有去添!

父愛滿瀉

Anjaylia同Winki喺Instagram上載合照,佢哋都話第一年派利是,Winki留言:「要派利是比(畀)鄭生 陳小姐」!相中見到未婚嘅嘉穎收利是時笑到見王唔見眼,幾咁開心!抱住Winki囝囝時又一面冧樣,啲父愛滲晒出嚟呀!

網民催婚

雖然嘉穎同素顏嘅Grace都好低調唔一齊影相,但大合照時都企埋一齊,愛人一對對,網民都乘機催婚,留言:「祝鄭生同陳小姐快d(啲)拉埋天窗然後下年新年派利是比(畀)Marat.」唔知幾時可以改口嗌「陳小姐」做鄭太呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!