掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

D奶解禁!高海寧新春着住皮草賣大包 __,高海寧,

高Ling好波!藝人高海寧(高Ling)穿上超低胸吊帶衫配皮草,性感現身晚上舉行的皮草之夜,擁有DCup上圍極之澎湃,她笑言:「自己都好耐冇試過咁性感 ...


高Ling好波!


藝人高海寧(高Ling)穿上超低胸吊帶衫配皮草,性感現身晚上舉行的皮草之夜,擁有D Cup上圍極之澎湃,她笑言:「自己都好耐冇試過咁性感,所以好緊張,條裙係stylist幫我揀嘅,想晚裝型啲,帶出唔同嘅感覺,所以揀咗條褲同呢個top,個客都話好。(係咪酬勞好好?)開心價,(唔驚限奶令?)呢個係對拍劇節目保障番啲女藝人,同埋出埠工作時有PA陪囉!公司對我哋出面自己着咩係冇限制,台慶都話冇限制。」

高海寧早前到馬來西亞拍攝網絡電影《福二代》,電影今日在網上有播,戲中她飾演富二代角色,性格不可一世,後來被一個殘障醫院的院長所感化,變成有為青年,她指電影由真實故事改編,現實的院長亦有份參演,但拍完院長便過身,故她說:「好似圓咗心願咁,希望多啲人睇」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!