掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

仇志強:仇志強離世!兒子緋聞女友張秀文傷心欲絕 __,張秀文,

一代「亞洲鋼門」仇志強離世,兒子和緋聞女友張秀文傷心欲絕!有「亞洲鋼門」之稱的仇志強今晨在馬來西亞吉隆坡一間醫院因病與世長辭,享年69歲。仇志強兒子仇 ...


一代「亞洲鋼門」仇志強離世,兒子和緋聞女友張秀文傷心欲絕!


有「亞洲鋼門」之稱的仇志強今晨在馬來西亞吉隆坡一間醫院因病與世長辭,享年69歲。仇志強兒子仇耀斌(Victor)曾先後在無綫和王祖藍旗下公司擔任經理人。東網致電Victor了解情況,但Victor一直未有接聽電話,記者以短訊問他是否現正身在馬來西亞、其父有否向他留下遺言?他回覆道:「自小爸媽就分開咗,小時候我係同媽媽長大。我哋最後一次見面係喺1999年,之後就失去聯絡,今朝從朋友電話得知事情,心情有啲亂!多謝大家關心,珍惜眼前人!」

而無綫藝人張秀文與Victor傳緋聞多時,雖然兩人未有公開認愛,但已經一早被視為一對。對於Victor父親病逝,她亦似乎非常傷心,但明顯不願多談,僅以短訊回覆:「唔好意思,我唔方便回應。」而仇志強的兒子Victor在社交網留言,指為父親感到驕傲:「好好休息。以你為傲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!