掃呢頁CODE去手機

2018年2月21日 星期三

《殭屍II》飯局!袁文傑攬實女友放閃 __,袁文傑,袁文,

袁文傑同一班好友食飯。「游生」袁文傑繼年初三同陳展鵬一齊同恩師食完飯之後,又再有飯局!今日佢就喺社交網站上載咗一張同一班前亞視好友嘅合照,並留言:「有 ...


袁文傑同一班好友食飯。


「游生」袁文傑繼年初三同陳展鵬一齊同恩師食完飯之後,又再有飯局!今日佢就喺社交網站上載咗一張同一班前亞視好友嘅合照,並留言:「有阿祺,Ming Sir,文慈,去年因為工作,都少了大家的聚會時候,不過,又有何關係?」一班好友難得見面梗係要影番張相,當中包括有份同佢一齊出演《我和殭屍有個約會II》嘅尹天照、張文慈、李潤祺同曾偉明,而身為「準游太」嘅張潔蓮亦都有現身,攬實袁文傑,大放閃光彈!此外,張文慈亦都喺社交網站甫出另一張合照,並留言:「今晚要盡慶(興)。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!