網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年2月28日 星期三

【正式封盤】大陸未婚妻叫GiGi 猷啟爆閃婚全靠感覺 __,GiGi,猷啟,中國,大陸,梁詠琪,

賭王何鴻燊三房26歲兒子何猷啟(Orlando),大年初二喺微博貼咗一張女仔手嘅相宣佈求婚成功,求婚成功嘅猷啟以Whatsapp回覆《蘋果》話:「謝謝 ...




賭王何鴻燊三房26歲兒子何猷啟(Orlando),大年初二喺微博貼咗一張女仔手嘅相宣佈求婚成功,求婚成功嘅猷啟以Whatsapp回覆《蘋果》話:「謝謝祝福!今年是新一頁!」(新聞連結:http://bit.ly/2GLLrdg)

今日猷啟出席東華三院董事局新春團拜,講到求婚成功,佢大方直認已訂婚,仲透露已經籌備中,問到幾時好日子?猷啟話:「籌備緊,有新消息會通知大家。」問到係咪今年內?會喺邊度搞?猷啟就話未知。喺現場猷啟拎住丁財兩旺嘅揮春影相,問到呢個係咪佢心意?會唔會雙喜臨門?佢笑話:「咁啱啫!我未有丁,唔諗住。」

提到未婚妻嘅身分,猷啟就話對方叫Gigi,係內地人,係朋友介紹認識。問到未婚妻有咩嘢打動到佢準備閃婚?佢就話:「感覺囉,適合。」問到爸爸有冇見過?猷啟就話屋企人都見過佢,印象仲幾好。

猷啟係三姊弟中最細,怕唔怕爬家姐頭,家姐會唔開心?佢就話:「唔會,係開心事。」再追問求婚經過,有冇感動到喊?猷啟話:「佢有喊,但細節唔講嘞。」講到新年願望,他就祝大家:「龍馬精神、身體健康,單身人士早日搵到另一半。」記者笑問係咪同佢一樣?猷啟即甜絲絲笑住點頭。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:葉君海 何猷啟大方承認已經訂咗婚! 何猷啟話屋企人對未婚妻嘅印象幾好。
何猷啟話婚禮籌備中!

鍾意就快D Share啦!