掃呢頁CODE去手機

2018年3月14日 星期三

操出四頭肌 陳奐仁教路:每日20個唔使多 __,陳奐仁,

肥仔底嘅陳奐仁都變肌男,呢日佢仲分享點操四頭肌!唔少男藝人中年變「肌」踏上成魔之路,就連現年42歲嘅音樂人陳奐仁(Hanjin)都唔例外,本身係可愛型 ...


肥仔底嘅陳奐仁都變肌男,呢日佢仲分享點操四頭肌!


唔少男藝人中年變「肌」踏上成魔之路,就連現年42歲嘅音樂人陳奐仁(Hanjin)都唔例外,本身係可愛型「肥仔」嘅佢,經歷過一段時間操練後大晒成果,操到一身爆肌身形嘅佢令網民驚嘆!尋晚佢仲分享點樣操出四頭肌,仲話:「每日20個唔洗(使)多!」

究竟做咩呢?就係強化下半身嘅Lunges(弓箭步),片中嘅佢身處Studio,都不忘着上運動Leggings操肌,佢笑住話:「人人有希望,一齊做運動,至少要做20個唔使多!Lunges!」仲舉晒V字手勢輕輕鬆鬆!佢又大玩食字Tag住「叫醒你的四頭肌」

、「仁仁有希望、「只怕有心仁」、「男人的堅持」、「中佬減肥最緊要有毅力」等等,網民都嗌佢做Hanjin Sir,要跟佢學嘢咁話!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!