掃呢頁CODE去手機

2018年3月14日 星期三

笑江嘉敏老 楊明催快啲搵另一半 __,江嘉敏,楊明,

楊明趁機笑江嘉敏老,要快啲搵另一半。藝人楊明和江嘉敏(Kaman)今日到電台宣傳剛開播的無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》。楊明甫出現即慰問肚屙的Kaman ...


楊明趁機笑江嘉敏老,要快啲搵另一半。


藝人楊明和江嘉敏(Kaman)今日到電台宣傳剛開播的無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》。楊明甫出現即慰問肚屙的Kaman,原來她兩日前與龔嘉欣食完日本菜開始腸胃不舒服:「好誇張,試過臨出門口之前衝返屋企屙多五、六次再落返去揸車!好彩今朝睇咗醫生,覺得自己屙到瘦咗。(嘉欣有冇事?)希望佢冇事,佢已經返咗大陸拍劇。」

搞笑嗌黃浩然脫衣派福利

講到新劇,楊明表示對於成績理想感高興:「自己睇咗幾集,知道第一集跨平台收視有28.1點,希望條線會一直向上升,快啲到3就好喇。(如果成績好會唔會派福利?)我就唔會喇,叫黃浩然脫罷喇,不過都係唔好,驚佢影響市容,哈哈哈!」

他又欣賞同劇演員甄詠珊:「知道佢今次個角色都多人讚,佢個角色係有真人真事做藍本,覺得佢嘅演繹亦都入形入格,其實佢又長期將自己個情緒保持喺個角色入面都好辛苦,尤其佢咁靚女,又要扮醜又要搬搬抬抬。」

呻忙冇時間識新朋友

問今日是白色情人節,楊明如何跟女友莊思明慶祝?他即笑說:「佢最近都忙呀,接咗兩套劇,佢話今晚有一場戲要拍,如果可以準時收工嘅話希望可以同佢食到餐飯!(會買花?)唔會喇,好彩佢唔鍾意花。(會唔會接佢收工?)各自揸車喇,使咩去接。都係希望好似普通嘅日子咁過。」旁邊的江嘉敏苦笑說:「我只希望自己今日唔好同廁所過!(會唔會同追求者過?)要過就同真嗰個過喇,可惜我依家冇,工作太忙,都唔得閑識新朋友。」楊明即抵死笑對方:「快啲搵番個啦,你老㗎喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!