掃呢頁CODE去手機

2018年3月14日 星期三

咁就3年!譚永浩離開《安樂蝸》派散水餅 __,

譚永浩要暫別《安樂蝸》呢個節目喇!無綫藝人譚永浩(Jarryd)近年除了拍劇及音樂,主要拍攝節目《安樂蝸》,轉眼間已主持了三年時間,是繼狄以達之後主持 ...


譚永浩要暫別《安樂蝸》呢個節目喇!


無綫藝人譚永浩(Jarryd)近年除了拍劇及音樂,主要拍攝節目《安樂蝸》,轉眼間已主持了三年時間,是繼狄以達之後主持得最耐的男主持,但Jarryd將暫別《安》,日前亦向台前幕後派散水餅,問到他為何暫別?Jarryd說:「監製原先都打算繼續搵我主持,後來睇番我工作期表,見我最近開始在劇組多咗機會,所以打算將我喺《安樂蝸》啲期放出去,等我可以有機會嘗試多啲唔同嘅嘢,監製話之後隨時都歡迎我番去,我相信監製決定係為我好,我都喺《安樂蝸》度學咗好多嘢,係時候要踏出呢個屋企,出去見識吓個大世界!」

講到拍劇,最近播出的劇集《翻生武林》中Jarryd飾演丐幫成員,之後亦參與新劇《危城First Lady》,他又說:「此外我會全力做關於音樂嘅工作,做Cover同自己歌,希望大家記得譚永浩除咗係做電視之外,仲係唱歌嘅!畢竟男仔要趁後生出去闖吓!希望離開咗呢個Comfort Zone之後,會有更好嘅發展!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!