掃呢頁CODE去手機

2018年3月14日 星期三

《果欄中的江湖大嫂》:演醫生壓力大 馮盈盈小狼女上身難抽離 __,馮盈盈,果欄中的江湖大嫂,盈盈,

加油呀盈盈!藝人馮盈盈出席無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》宣傳活動,談到她首次拍劇就被讚演技不錯,她笑指因沒有比較故沒有退步,又指角色似自己,在現實中亦不 ...


加油呀盈盈!


藝人馮盈盈出席無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》宣傳活動,談到她首次拍劇就被讚演技不錯,她笑指因沒有比較故沒有退步,又指角色似自己,在現實中亦不時鬧男友又會睥實對方。

問到她男友可有收看劇集,盈盈謂:「有,仲讚我厲害,其中一幕對住李天翔拍戲,佢咁經驗,我都冇畀佢嚇窒!」目前忙於拍攝新劇《白色強人》的她,因《果欄》有不少好評而令她有壓力,她說:「《白色強人》入面我係斯文嘅專業醫生,有時都抽離唔到,會『小狼女』眼神睥上司,要搞番清楚!好彩開工5日,仲有得善,都擔心觀眾睇慣我鬧人,睇唔慣我醫人!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!