掃呢頁CODE去手機

2018年3月16日 星期五

避談分手 劉浩龍否認借勢宣傳:咁肉酸 __,浩龍,劉浩龍,

即係…佢點都唔肯講…藝人劉浩龍(師兄)在九展出席有份演出的ViuTV新劇《VR驅魔人》記得招,近期師兄與樂壇天后容祖兒分手傳聞鬧得熱哄哄。問到師兄上年 ...


即係…佢點都唔肯講…


藝人劉浩龍(師兄)在九展出席有份演出的ViuTV新劇《VR驅魔人》記得招,近期師兄與樂壇天后容祖兒分手傳聞鬧得熱哄哄。問到師兄上年拍劇時與現在的感情狀況有沒有變化?他說:「上年同今年嘅目的都係要做好工作,唔好話我宣傳,嚟緊我四月就開騷,大家都見我瘦咗好多,呢個半月好辛苦,每日操兩個幾鐘,又要練歌,發夢都諗起食嘢,精神壓力好大,自己好耐冇做騷,想令大家覺得我係一個歌手,好想畀人睇到我嘅努力。(分手傳聞令你分心?)新聞真係好少睇,因為要減肥,冇飯食好容易影響心情,好容易忟,所以唔睇一啲令到我有壓力嘅新聞。(祖兒有冇短訊打氣?)真係冇咩人message我。」

避談分手

劉浩龍被問到是否與祖兒分手?他繼續避談說:「呢個環境大家都好支持大家,最緊要係努力工作,暫時唔想去講感情生活,希望大家專注睇到我嘅努力,感情嘅嘢就唔再回應。(係咪冷靜緊?)真係大家仲好互相支持大家,佢好我開心,我好佢亦都開心。(你哋夾過口供?)唔需要夾,大家有自己嘅思想、感受。(近日心情點?)好正面,大家都見我好開心,操嘅時候當然辛苦,因為冇嘢食,有時會瞓唔着,個半月減咗24磅,但係教練希望我再減10磅。(祖兒會唔會嚟睇show?)好多朋友都會嚟,不過擔心唔夠飛,驚冇位。(冇預祖兒?)朋友都有預嘅,但係真係買唔到咁多飛。」

否認借分手宣傳演唱會

有網民認為劉浩龍借分手宣傳演唱會?他說:「如果有朋友覺得我係用呢樣嚟做宣傳,我可以百分百話畀大家聽我唔會,最近都做咗30幾個訪問盡力去宣傳,同埋做呢樣嘢喺呢個年代冇乜用,我唔會做啲咁肉酸嘅嘢,我會靠自己努力,繼續積極啲,希望大家繼續支持我唱歌。(楊受成話希望愛錫祖兒嘅人唔好有目的?)唔回應。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!