掃呢頁CODE去手機

2018年3月16日 星期五

大頭蝦!許芯悅遊韓掛住搬行李上唔切車 __,許芯悅,

如果Katie自己一去旅行就大件事!女藝人許芯悅(Katie)早前與好友湯沛宜(ToTo)及攝影師King到韓國旅遊兼影靚相,鏡頭內的Katie活像一 ...


如果Katie自己一去旅行就大件事!


女藝人許芯悅(Katie)早前與好友湯沛宜(ToTo)及攝影師King到韓國旅遊兼影靚相,鏡頭內的Katie活像一個氣質文青美女,但性格大頭蝦的她其實每日都不停鬧出笑話,因時間倉促,Katie未有出網絡卡,全程要借用朋友的網絡,曾一度與朋友失聯,最後一日準備到機場時更發生搞笑事:「我有三個大行李,我將兩個行李放入地鐵車廂,然後返月台拎最大嗰件行李,地鐵突然閂門,我一時之間聯絡唔到ToTo,自己一個喺月台上吹住冷風,足足笑咗七分鐘,相信途人見到我係咁笑會以為我癡咗線的,好在到下一站會合番朋友咋!」難得到零下十幾度的地方旅行及遇到下雪,Katie原本想自拍,但因溫度太低手機自動關機,要用暖包暖和手機才能重開,但最後Katie又大頭蝦忘記儲存片段,因而沒有拍到下雪片,難怪她高呼可惜!

不過旅程都有不少開心事,例如她穿上韓服在美景前扮大長今時,其他女遊客眼見Katie擺甫士好睇,紛紛照抄其甫士,相當有趣。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!