掃呢頁CODE去手機

2018年3月16日 星期五

說好的封胸呢?高海寧水着Look瞓住晒事業線 __,高海寧,

高海寧出咗埠都忍唔住要剝呀!早前話過要封胸嘅無綫咪神高海寧(高Ling)近期積極keepfit,佢仲透露為咗要keep住最佳體態,做gym之前連嘢都唔 ...


高海寧出咗埠都忍唔住要剝呀!


早前話過要封胸嘅無綫咪神高海寧(高Ling)近期積極keep fit,佢仲透露為咗要keep住最佳體態,做gym之前連嘢都唔敢食,認真辛苦呀!不過吊頸都要透吓氣,所以近日佢就同好友齊齊出走新加坡!凌晨嘅時候高Ling就喺社交網向一眾網民派福利,相中見佢身穿黑色一件頭泳裝俯身瞓咗喺沙灘椅上面,大晒深長嘅事業線,真係夠晒火辣呀!

除咗晒泳裝照之外,高Ling亦甫出同友人去Merlion Park觀光嘅短片,片中佢仲不停話個景好靚,仲話自己專做遊客做嘅嘢添!之後高Ling仲去咗食黑胡椒蟹,見佢身穿一件黑色低胸小背心,晒出事業線之餘,仲加埋一個甜到漏嘅笑容,真係迷死一班網民!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!