掃呢頁CODE去手機

2018年3月16日 星期五

邵音音拍三級片成名:當時好怕出街 __,邵音音,

以前風氣較保守,艷星真係唔易做呀!邵音音、黃文慧為奇妙電視節目《使乜驚大兩Gen》任嘉賓,節目中,與兩位年青藝人黃溢濠、鄺芷凡(Omi)互換生活方式! ...


以前風氣較保守,艷星真係唔易做呀!


邵音音、黃文慧為奇妙電視節目《使乜驚 大兩Gen》任嘉賓,節目中,與兩位年青藝人黃溢濠、鄺芷凡(Omi)互換生活方式!黃文慧精通養生之道,每天作息定時,天未光就會到公園晨運,她謂:「年紀大要珍惜生命,希望拉長自己嘅生活。」為了代入黃文慧的生活模式,Omi跟隨她到花園打坐,Omi在旁不斷抱怨:「好少坐喺度但唔做任何嘢!真係好悶!」黃文慧揭露為了養生,頻頻跟不同的師傅學泰拳、氣功等,希望令自己身體更健康。隨後,Omi與黃文慧一同為大家準備晚餐,餸菜都以清淡為主,估不到連邵音音也笑言吃不慣。

另一邊廂,緊貼潮流的音音姐指閒時經常「煲韓劇」,並十分欣賞他們的製作:「鍾意睇韓劇因為人又靚,景又靚,拍出嚟畫面好睇,我非常欣賞,可以睇到唔瞓覺!」但在旁的黃溢濠則大呻悶爆。從影多年的邵音音擁有不少代表作,談及她的第一部電影,她感慨地說:「當年我拍嘅第一部戲,宜家就叫三級片,但當時未有分級,我哋就叫除衫或者風月片。自己其實感覺好羞恥,所以當時好怕出街。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!