掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

離開劇團勁迷失 彭秀慧自爆諗過轉行賣車 __,彭秀慧,

佢遷覺得自己應該要有啲經歷所以先諗住轉行。導演兼演員身份的彭秀慧,將於3月底假香港演藝學院歌劇院第11次舉行舞台劇《29+1》的公演,一共有11場,這 ...


佢遷覺得自己應該要有啲經歷所以先諗住轉行。


導演兼演員身份的彭秀慧,將於3月底假香港演藝學院歌劇院第11次舉行舞台劇《29+1》的公演,一共有11場,這次將衝破該舞台劇的100場演出。彭秀慧就指從來都沒有想過再公演,因為至2013年「最後」演出後,覺得有4萬幾個觀眾看過就已經好盡:「到2015年又有好多人話好想睇,所以先有電影版。其實老闆都有問過我好多次再做唔做,我嘅第一個反應都係話唔做,諗唔到點解要再做、冇場地,同埋之前又講過最後演出。但有一日,有個朋友就拎住演藝學院呢個期嚟問我,呢個場係舞台劇嘅紅館,而身邊嘅朋友都支持,就話係幫香港劇場做番啲嘢,係值得紀念,所以應承咗。」

不過原來當初彭秀慧離開劇團後,曾經有一段迷失期,自爆想過轉行賣車:「嗰時覺得係要多啲經歷先得,留喺劇團3年幾,唔知咩係叫進步。(但點解係想去賣車?)細個好鍾意揸車,咁覺得自己溝通技巧都Ok,又好奇唔知女性賣車又會係點。」主持人問到為何想做《29+1》?她表示當時自己快將30歲,有好多事情發生都以為自己唔驚,但都會想轉變吓:「最低成本就係自編自導自演,做獨腳戲。(你係咪真係有經歷過劇入面嗰段愛情?)冇,好多人都以為獨腳戲就係自己寫自己,但有啲唔係我經歷,係情感元素放大感情,會感覺到嗰種感受。」

之後彭秀慧又憶述完成《29+1》第一場舞台劇的感受,她表示心情都幾沉重,因為有好多情感情緒:「朋友睇完都話太Heavy(沉重),當時記得係有氣餒,覺得佢哋唔明,嗰時都幾喺自己嘅世界入面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!