掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

黃碧蓮告別TVB兒童節目:我真係忍唔住喊 __,黃碧蓮,TVB,

Linna姐姐就告別無綫兒童節目《ThinkBig天地》。藝人黃碧蓮(Linna)告別無綫兒童節目《ThinkBig天地》主持工作,她說:「我做咗呢個 ...


Linna姐姐就告別無綫兒童節目《Think Big天地》。


藝人黃碧蓮(Linna)告別無綫兒童節目《Think Big天地》主持工作,她說:「我做咗呢個節目三年,好感恩可以加入呢個大家庭,雖然我中文唔叻,但大家都好照顧我,令我學到好多嘢,到咗真係要講拜拜嘅時候,我都忍唔住喊咗出嚟,好多家長同小朋友都喺社交網站問我做乜要走呀?其實我今次係畢業,大家之後都可以繼續喺J2台嘅《安樂蝸》、《今期流行》,仲有明珠台嘅《港生活·港享受》度見到我㗎!之前我都試過客串拍劇,希望今年可以有機會再拍劇」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!