掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

杜汶澤立誓操肌:做唔到我去死! __,杜汶澤,

杜汶澤封咗陳奐仁做偶像。近年流行健康生活,一班藝人為咗KeepFit,個個都出盡全力去做運動。好似音樂人陳奐仁(Hanjin)近期就Keep住操肌,由 ...


杜汶澤封咗陳奐仁做偶像。


近年流行健康生活,一班藝人為咗Keep Fit,個個都出盡全力去做運動。好似音樂人陳奐仁(Hanjin)近期就Keep住操肌,由以往肥嘟嘟嘅身形,搖身一變化身成為肌肉男,就連藝人杜汶澤都忍唔住話要向佢挑機!阿澤話見到陳奐仁用咗十個月時間去改變自己,真係令人動容,所以佢都要去操Fit自己,誓要喺嚟緊嘅夏天以最fit嘅身形去沙灘曬太陽,仲講到明只許成功不許失敗。唔少網民都話支持阿澤呢個決定,仲話期待阿澤嘅弗爆body!

阿澤留言:「我的新偶像大隻仁,用了十個月時間改變自己,嗰種恒心同毅力,令人動容!曾經是減肥界鉅子的我,今日趁着腸胃炎獨留家中上吐下瀉,正好開始我的修身計劃,不但要增肌,更要消脂!要做到之前做唔到嘅效果!今年夏天!做一樣八歲之後從來無做過嘅事!我要用最fit嘅身形,去沙灘!曬太陽!只許成功、不許失敗!因為失敗嘅藉口可以有一萬個,成功嘅原因只有一個,咪就係勁囉⋯⋯做唔到,我去死!立此存照!#約定」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!