掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

恨加多幾場 呂珊全英文歌開騷冇壓力 __,

呂珊係第一次開全英文歌演唱會呀!歌手呂珊和楊立門為3月18日在文化中心舉行的《呂珊·楊立門經典英文金曲演唱會》進行綵排,呂珊表示今次是處女下海,第一次 ...


呂珊係第一次開全英文歌演唱會呀!


歌手呂珊和楊立門為3月18日在文化中心舉行的《呂珊·楊立門經典英文金曲演唱會》進行綵排,呂珊表示今次是處女下海,第一次開一個全英文歌演唱會,今次還與一位好好的對手一齊合作,其實以往自己都唱好多英文歌,但純英文歌演唱會就真的第一次。問到可有壓力?呂珊說:「咁就冇,因為自己都鍾意唱英文歌,只不過香港商業社會要開英文演唱會可能係咁容易。所以都好多謝老闆畀一個機會我哋,係開心嘅。」

呂珊稱所唱的英文歌都是陪着自己成長,不過都有選唱90年代的英文歌。而楊立門表示之前都為呂珊演唱會出任過嘉賓,今次選曲都好頭痛,很難篩選。問到兩人可會邊唱邊跳舞?呂珊笑言:「社交舞?你估交際花咩,唔會囉!」至於反應好會否每年都開一次?呂珊笑言:「一次咁少?不過場地真係難book嘅,當然想開多幾場啦。」至於四月後,呂珊便要返內地拍《包青天》,她坦言:「要當地拍一個月,未試過咁長,未去已經有思鄉病喇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!