網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月25日 星期日

香港舞王結唔成婚?! 劉麗萍嗌分手麥德羅:個女人搞破壞! __,

麥德羅否認有出軌,指是有狂迷亂噏才導致女友劉麗萍有所誤會。
香港舞王結唔成婚?!劉麗萍嗌分手麥德羅:個女人搞破壞!曾被封為「香港舞王」的麥德羅跟卡拉OK老闆娘劉麗萍這對舊情人兜兜轉轉,原定年底拉埋天窗,卻驚爆兩 ...


香港舞王結唔成婚?! 劉麗萍嗌分手麥德羅:個女人搞破壞!

曾被封為「香港舞王」的麥德羅跟卡拉OK老闆娘劉麗萍這對舊情人兜兜轉轉,原定年底拉埋天窗,卻驚爆兩人因「小三」介入而分手!慘遭男友瞞騙感情的劉麗萍甚為傷心,形容內心滴着血,而麥德羅打死不認「偷食」,正努力箍煲挽救多年情。

年底便「登六」的麥德羅(Robert),去年高調宣布將於今年迎娶55歲女友劉麗萍(Apple),當時他說:「等我60歲大壽嗰日,就計劃向Apple求婚!」還有意搞個水底婚禮。不過,Apple昨日凌晨卻在社交網自爆有「小三」介入:「我要和麥德羅分手!」大爆該女人打電話給她,直指兩人背着她有「不尋常關係」,並指Robert對她做過所有不忠的事,Apple留言:「我真的徹底被傷透了!當你發現睡在你身旁十多年的人是一直騙着你的!真的傷心到像內心滴着血的,真的很痛!」

麥德羅曾揚言今年娶劉麗萍,如今結婚不成變分手!
  • 麥德羅曾揚言今年娶劉麗萍,如今結婚不成變分手!

揭暗交三年:有誤會

Apple與朋友互相留言,並上載該疑似「小三」的艷照:「就是這女人」!該中年女子身穿吊帶閃石衫,頭戴牛角面罩及披上斗篷,造型冶艷,Apple繼續爆料:「我三年前已曾經發現他們WhatsApp很曖昧,已警告他不要再理會這女人,他答應了卻又跟她繼續來往,如今這女人跟我哭訴他們已交往三年,更被騙感情!」Apple曾就「小三」一事向Robert質問,但「他死口不承認」!記者致電Apple追問與麥德羅分手一事,她只透過訊息回應:「唔好意思,現在唔想講話!」並附上哀傷表情符號,似乎甚難過。

面對Apple宣布分手,Robert受訪時語氣明顯冇厘心機,他在電話說:「有啲誤會啫!依家箍緊煲,叫佢唔好亂諗。(係咪同嗰個女人有路?)唔係啊!佢有啲問題o架!(嗰個女人主動打畀Apple爆料?)佢亂噏嘢,係想搞破壞嗰隻,唔知佢同Apple講乜!尋晚佢Send咗張相畀Apple睇,搞到佢好嬲。(咩相?)咪啲攬頭攬頸,佢錫我塊面嗰啲相!(你發誓同佢冇嘢?)可以,我哋真係冇嘢。」並指該女人只是狂迷,對方年紀更比他大7、8年及已有孫兒,揚言今次過後會與她斷絕來往。

離家出走 盡力箍煲

兩人同居多年,Robert坦承女友前晚已沒有返家:「我都搵啲朋友搵緊佢,但未搵到!我再試吓WhatsApp佢,氹番佢。」提到Apple指三年前曾叫他提防該「小三」,麥德羅承認有此事:「係兩年前,佢話我有知名度,小心啲」並再三強調沒有背叛Apple或做過對不起她的事:「真係冇呀!」

Robert跟Apple各自結過婚,Apple經歷過兩段婚姻,育有兩女一子,Robert亦已離婚並有一子。兩人在年輕時拍拖四年,分開廿多年後在一個場合重逢,一撻即復合。據知,Robert身邊有很多花蝴蝶氹氹轉,亦因貪玩個性而瞞住女友跟其他女性朋友密會:「人唔係因為老而唔玩,係因為唔玩先會老。」

文:音樂組






鍾意就快D Share啦!