網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月25日 星期日

【好愛Lorraine】自認浪漫兼係好老公 古巨基:我哋唔係淨係工作夥伴,係伴侶! __,Lorraine,古巨基,

古巨基同老婆Lorraine喺94年認識,拍拖咁耐都係做佢背後的女人,直到14年,佢哋先結束20年嘅愛情長跑,結婚後仲不時放閃。今年已經45歲嘅基仔, ...




古巨基同老婆Lorraine喺94年認識,拍拖咁耐都係做佢背後的女人,直到14年,佢哋先結束20年嘅愛情長跑,結婚後仲不時放閃。今年已經45歲嘅基仔,究竟佢人生最好嘅時光係邊段時間? 「好難話邊一段最開心,有好多moment,譬如結婚都係一個開心嘅moment,進入咗另一個階段。」

提到夫妻相處,基仔話︰「其實我係一個浪漫嘅人嚟㗎,我又打機又浪漫。結婚係開心嘅,令我有另一個我走咗出嚟,可能係因為年紀,呢個年紀可能已經會進入咗另一個我,亦都可能係因為結婚,變咗另一個角色,你有另一種責任感,又會變咗另一個我。」

「我覺得自己係一個好老公,唔面紅。我有冇面紅?正如我有啲訪問都講過,我覺得未結婚之前大家都忙做嘢,唔係好多拍拖生活,出嚟見面又係講做嘢,返到去又係講做嘢,但結咗婚之後,包括我,包括我成日同古太講,我哋要調整一下,唔係淨係工作夥伴,我哋係伴侶,我哋要拍吓拖,所以結咗婚之後,嗰個相處又好,或者心態又好,的確係同以前唔同咗,成個人進入咗另一個階段嘅感覺。」至於生小朋友,基仔話自己一直都有做人大計︰「兩夫妻相處時間亦都多咗,婚後呢幾年生活同工作其實真係平衡咗好多!但係做人計劃幾時成功就無人知,只有天知,暫時都仲係二人世界,我哋都好喜歡小朋友,但亦都唔想因為咁而互相有壓力,順其自然啦。」

相關新聞:

【與神對唱】搵黃子華合作 古巨基:呢首歌只有佢能幫到我

http://bit.ly/2G9V0Tg

【學周慧敏唔要歌酬】明益本土樂迷 古巨基:今次係香港特別訂製嘅版本

http://bit.ly/2pBwPqI




鍾意就快D Share啦!