網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月25日 星期日

騷胸加晒腿!唐曉彤獲邀出席日本時尚盛事 __,

Kiko盛裝上陣。歌手唐曉彤(Kiko)目前身兼兩職,除了護士工作、上堂練歌外,還會出席各類活動及表演,最近更去了東京參加一年一度的時尚盛事。Kiko ...


Kiko盛裝上陣。


歌手唐曉彤(Kiko)目前身兼兩職,除了護士工作、上堂練歌外,還會出席各類活動及表演,最近更去了東京參加一年一度的時尚盛事。Kiko先以精緻妝容配襯香港設計師最新一季的喱士襯衫和拼布長裙,現身最新潮流化妝及髮型示範會。為配合緊接的大型hair show,Kiko極速轉look,穿上另一本地設計師的訂製晚裝晒腿登場,即獲許多嘉賓及工作人員邀請合照。

提到獲品牌邀請參觀研發實驗大樓,Kiko坦言得悉不少美妝品的獨家研發過程,學懂很多有用知識,是一個很好的體驗:「非常感恩有現時嘅經理人喺身邊爭取不同工作同埋機會。我由完騷訪問中得知,呢日可以參與其中以及獲奬嘅髮型師都喺過去付出非常大嘅努力,自己會以此做目標同榜樣,期盼喺歌手路上闖出一番成績,唔會辜負大家嘅期望。」

Outfit: @D-mop @Hosanna Wedding

Make Up: Carmen W Makeup Workshop

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!