網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月24日 星期六

Paris Hilton夜店唔見訂婚戒指 邊度搵番? __,Paris Hilton,

Paris喺夜台跳舞跳到連訂婚戒指都唔見埋!「名門獄女」ParisHilton嘅視星男友ChrisZylka今年1月喺雪山向佢求婚,Paris收到價值 ...


Paris喺夜台跳舞跳到連訂婚戒指都唔見埋!


「名門獄女」Paris Hilton嘅視星男友Chris Zylka今年1月喺雪山向佢求婚,Paris收到價值1,560萬港元嘅20卡巨鑽訂婚戒指梗係開心啦,仲即刻應承添!不過Paris禮拜五凌晨同Chris去咗邁阿密一間夜店度玩時,玩到忘晒形,玩玩吓竟然發覺唔見咗隻戒指!

間夜店成5萬平方尺大,可以容納7千個賓客,大到咁,難怪Paris知道唔見訂婚戒指後即刻嚇到黐線,仲當場喊出嚟!而夜店方面知道後,派保安喺貴賓區地氈式搜索,Chris亦都幫手一齊搵。最後真係好好彩,搵得番隻戒指,隻戒指究竟去咗邊度呢?原來係Paris跳舞位置隔兩張枱嘅一個冰桶入面!咁都搵到真係好嘢!當戒指物歸原主後,Paris亦開心到叫出嚟。

之後,Paris回應傳媒時就話:「今次係我人生中最恐怖時刻之一。我大受打擊!我以為間店有咁多人實搵唔番啦。隻戒指咁重又咁大,當我跳舞時佢直情喺我手指飛出去,跌落個冰桶度。感謝主,我未婚夫喺其他人搵到前搵番個戒指,如果唔係其他人都好可能會自己落格。我真係好好彩!真係感恩我咁好運!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!