網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月24日 星期二

戒咗餵人奶!人母孫慧雪後悔吸煙 __,孫慧雪,

孫慧雪話今次只係「意外」。35歲藝人孫慧雪向來形象正面,去年七月榮升媽咪依然深得網友喜愛,最近雪雪被指與好友到中蘭桂坊聚會,更在聚會中吸煙兼飲酒!雪雪 ...


孫慧雪話今次只係「意外」。


35歲藝人孫慧雪向來形象正面,去年七月榮升媽咪依然深得網友喜愛,最近雪雪被指與好友到中蘭桂坊聚會,更在聚會中吸煙兼飲酒!

雪雪接受東網訪問時大呻無奈,直言平日沒有吸煙飲酒習慣,當日只是貪得意吸了幾口煙:「其實我吸咗兩啖都係咁咳,我都好後悔,30幾歲人先試新嘢,幾位損友都好內疚!至於枱面杯嘢係芒果沙冰,唔係酒。」

雪雪表示已戒了餵人奶,因此可以開始出夜街,而平日絕對不會在家中煙酒,她直言入行多年來都未試過被人拍到食煙,今次只是「意外」,不擔心形象受影響。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!