網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月24日 星期二

疑似港姐馮盈盈流出片 網民:一睇就知係佢! __,馮盈盈,港姐,盈盈,

疑似港姐馮盈盈流出片 網民:一睇就知係佢!
疑似港姐馮盈盈流出片 網民:一睇就知係佢!2016年港姐冠軍馮盈盈,在中學時期就喜歡cosplay,加上修長身材和甜美外形,在中學及大學時期,就不時接 ...


疑似港姐馮盈盈流出片 網民:一睇就知係佢!





2016年港姐冠軍馮盈盈,在中學時期就喜歡 cosplay,加上修長身材和甜美外形,在中學及大學時期,就不時接拍平面廣告。卸下港姐身份的她,正在無綫電視節目《後生仔傾下偈》和《學是學非》擔任主持。




馮盈盈

馮盈盈就以大膽出名,在 TVB 有不少演出機會嘅佢,有份主持《後生仔傾吓偈》,更令她人氣急升,事關馮盈盈不時在節目中語出驚人,既是「爆料王」又是「金句王」,同時她不被港姐形象框住,無論黃色笑話、身材、秘聞等踩界話題都不會避嫌,夠放又夠真,就算被封為「性博士」,她都笑住接受,夠貼地的個性。






馮盈盈與圈外男友 Martin 經常會出外拍拖,Martin對女友果然千依百順。



知道女友鍾意晒靚樣,仲經常會扮演攝影師!




唔知係咪咁,習慣性咁連親密事都拍底埋。



近日有網民將疑似馮盈盈床照放上網!引黎網民熱烈討論~

(最底有原相link)





果欄中的江湖大嫂

馮盈盈喺早前劇集《果欄中的江湖大嫂》入面飾演小狼女,依個角色大受歡迎,演技仲被網民好評。但原來小狼女依個角色原本唔係搵馮盈盈做,佢只是侯補演員。










劉佩玥因檔期問題拍唔到,最後就改為馮盈盈,但馮盈盈對依件事一啲都唔在意,仲好感恩有依個機會。


每個人都有一段不堪回首嘅過去,每次睇翻啲舊相,都會諗點解嗰時嘅肥仔黎,會影埋啲咁MK嘅相。但要講到世界級嘅MK妹,就真係非馮盈盈莫屬喇。由選港姐到依家,關於佢嘅評論愈來愈多,有唔少網民都覺得佢唔適合當港姐,唔夠大方得體,MK味甚濃。無論係外型定行為,都可以做到咁MK,真係佩服,佩服!

出道前—MK味極濃!




係出道前,馮盈盈就已經有「港大校花」之稱,嗰時候嘅佢,真係令人好難想像到點解可以做到港姐冠軍。雖然佢係有性感身材性感,白皙的皮膚同大眼睛,但佢嘅言行舉止覺十分MK,再加上佢染金色的頭髮,真係…..


唔講咁多,有圖有真相!


MK 基本動作—遮面!

「咦~馮師奶,去邊啊?」







韓風同MK真係只有一線之差!




講到MK,點少得床照~

Cosplay 你又啱?




MK妹標準衣著—露胸又露膊!


出道後—依然有陣MK味




相比起出道前,馮盈盈嘅MK風格雖然比以前少左,但有時候,潛意識裡總會擺出有MK嘅動作。而且最近TVB新劇《果欄中的江湖大嫂》,馮盈盈於劇中扮演陳玉敏,綽號「果欄小狼女」!造型MK味十足,可以話係本色出演!




而之前,五個花旦一齊演出嘅MV《到此一遊》中,從咁多位港姐黎睇,造型最靚緊係蔡思貝,而最冇睇頭,又MK,就應該係馮盈盈喇。



其實,馮盈盈唔係唔靚女,可以話係MK妹中最靚女嗰嘅,無論MK又好,韓風又好,都係一種Style~




馮盈盈派福利


馮盈盈靚女就唔使講啦,雖然佢身材都係同大部分港女一樣比較瘦削,不過皮膚白滑又有美腿,好多時谷到盡都幾有睇頭!即刻重溫~





























鍾意就快D Share啦!