網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月25日 星期五

應屆港姐冠軍宣佈返家鄉 雷莊 __,港姐,

■雷莊𠒇表示將離港,又在Ig留言過去一年很難忘。
■雷莊𠒇表示將離港,又在Ig留言過去一年很難忘。雷莊𠒇昨日與陳凱琳、麥明詩和劉穎鏇在尖東出席記者會,日前雷莊𠒇出席活動,被問到卸任後的去向時,表示留待 ...


雷莊𠒇昨日與陳凱琳、麥明詩和劉穎鏇在尖東出席記者會,日前雷莊𠒇出席活動,被問到卸任後的去向時,表示留待稍後公佈,昨日雷莊𠒇透露卸任後打算返加拿大:「選港姐時講過想去荷李活發展,睇吓有乜嘢機會,因為我覺得嗰邊需求中國演員,而且生活冇咁辛苦!」



■陳凱琳(右二)轉新髮型,獲男友讚很新鮮。 ■陳凱琳(右二)轉新髮型,獲男友讚很新鮮。

陳凱琳以新髮型見人,原來她已經五年未轉髮型,問到男友鄭嘉穎有否稱讚,她甜笑說:「佢話覺得好新鮮,我都有問佢係咪好後生,佢話我唔使剪啲咁後生嘅髮型。」下個月23日生日,問到嘉穎有否表示,她說:「佢已經話咗畀我知要開工,問我想要乜嘢禮物。」另外活動後,雷莊𠒇在Ig留言指今年是難忘一年,感謝身邊人一直的支持。

撰文:唐琛悠




鍾意就快D Share啦!