網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月25日 星期五

食早餐密密斟 朱慧珊孖隱形富豪老公撐枱腳 __,朱慧珊,

■朱慧珊早前與老公賈鈞鵬撐枱腳食早餐。讀者提供圖片
■朱慧珊早前與老公賈鈞鵬撐枱腳食早餐。讀者提供圖片85年亞姐出身的朱慧珊,在95年與法律顧問葉順榮結婚只有10個月就閃電離婚,直到08年與隱形富豪商人 ...


85年亞姐出身的朱慧珊,在95年與法律顧問葉順榮結婚只有10個月就閃電離婚,直到08年與隱形富豪商人賈鈞鵬在關島註冊結婚,不過珊姐一貫低調作風,絕口不提家事。

《蘋果》讀者鄧先生透過「爆相爆片」,日前在新蒲崗Mikiki的文華冰廳,發現朱慧珊孖住老公賈鈞鵬食早餐,鄧先生說:「我喺入面食緊嘢,見到朱慧珊個老公一個人喺度排隊,原來朱慧珊喺附近行街,到佢老公有位,入咗去坐低之後,朱慧珊就行入嚟坐。佢哋坐咗喺四人枱,不過朱慧珊坐低之後四圍望,應該係想睇吓有冇二人位,唔想同其他人一齊坐。」之後朱慧珊同老公再行去等二人枱,其間隱約聽到朱慧珊用普通語同老公研究餐牌。

採訪:魯吉




鍾意就快D Share啦!