網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月13日 星期日

【母親節反思】聞卓林拍片尋父 成龍笑笑口揞耳 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,成龍,

今日好多藝人都喺社交網絡上洗版式歌頌母愛嘅偉大,不過唔係每位媽咪都咁開心,所謂家家有本難念的經,好似吳綺莉,與囡囡卓林經歷幾許風雨。早前卓林與女友An ...


今日好多藝人都喺社交網絡上洗版式歌頌母愛嘅偉大,不過唔係每位媽咪都咁開心,所謂家家有本難念的經,好似吳綺莉,與囡囡卓林經歷幾許風雨。

早前卓林與女友Andi喺加拿大流浪,仲拍片放尋父,讓中外傳媒廣泛報道。(相關新聞﹕https://bit.ly/2IaeKet)最近卓林好似「失蹤」一樣,冇晒消息,今日母親節,吳綺莉有感而發喺微博貼上一張個人舊照,留言﹕「反思,要令自己由一個潮州婆,變成一個上海妹,活到老學到老。」之後再轉發經理人艾文貼文,當中提到「人最大的成長就是原諒和接受父母的不完美,願天下母親接納孩子的不完美,也願所有子女接納母親的不完美。」

問到點解要反思?吳綺莉今日短訊回覆《蘋果》時話﹕「微博不是我管的,我內地經理人管的,不好意思你告訴我,我才見到,不講了,謝謝你。」再追囡囡返港了嗎?有同你講母親節快樂嗎?佢話﹕「不好意思不講了,大家節目快樂。」

另外,成龍今日喺安徽出席「成龍-大美中國‧古民居復建區-奠基儀式」活動,係自卓林拍片尋父後首度現身,吸引中港台逾百傳媒採訪。其間有人問成龍知唔知女兒搵佢?成龍笑住用雙手揞住耳仔,唔知係真聽唔到定扮聽唔到。之後再問係咪買咗私人飛機?佢都係冇回應,就由十幾個保安陪同上專車離開。

成龍在台上發表講話時好大感觸,表示母親係安徽人,而今日又係母親節,感覺有如帶咗媽媽返到老家一樣。被問為何有修復古木嘅概念?成龍話廿幾年前,亡父曾經想過返北京住,但當時一個四合院都好貴,現在一億都買唔到,當時修屋嘅老師傅提議佢買舊房子修復,將五、六幢放埋一齊變成一間屋。

精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent

(網絡圖片) 成龍今日喺安徽出席「成龍-大美中國‧古民居復建區-奠基儀式」活動,係自卓林拍片尋父後首度現身。(網絡圖片)

(網絡圖片)

(網絡圖片)

卓林早前拍片尋父。(網絡圖片)

吳綺莉稱微博由大陸經理人管理。(網絡圖片)

(網絡圖片)

仲有舞龍舞獅(網絡圖片)

吸引逾百中港台傳媒採訪。(網絡圖片)

鍾意就快D Share啦!