網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月13日 星期日

祖兒嚇到唔識反應 __,祖兒,容祖兒,

古巨基前晚第二場演出,容祖兒、蔡卓妍(阿Sa)、陳豪及老婆陳茵媺等前往捧場,眾人看到基仔墮台一幕都嚇到目瞪口呆。祖兒昨日凌晨在社交網講述事發經過:「基 ...


古巨基前晚第二場演出,容祖兒、蔡卓妍(阿Sa)、陳豪及老婆陳茵媺等前往捧場,眾人看到基仔墮台一幕都嚇到目瞪口呆。祖兒昨日凌晨在社交網講述事發經過:「基仔唱完第一首歌後,興高采烈地跟觀眾打招呼,就在0.01秒,失足跌下兩呎舞台。大家在頭一、兩秒來不及反應,我的口也嚇到張大了不懂得合起來。全場肅然靜默。」祖兒之後到後台探班,她說:「後台看到脖子都腫,不容易的一晚。」

阿Sa前晚也說:「今晚嘅演唱會真係嚇死我喇!跌落台嗰一刻真係個心離一離,希望接住落嚟嘅幾場都平安。」陳豪昨出席活動時說:「見佢之後跳舞都有啲生硬,知道佢忍住痛,好戥佢心痛,但亦覺得佢好堅強。」陳茵媺也讚基仔犀利和堅持。

採訪:盧妹




鍾意就快D Share啦!