網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月24日 星期日

伍淑怡:涉事男警被起底 伍淑怡:網民眼睛係雪亮 __,伍淑怡,

伍淑怡對於涉事男警被「人肉大起底」,佢唔評論網民點講對方!有「翻版謝婷婷」之稱的女模特兒伍淑怡(YoYo),前日(22日)在facebook發文及上載 ...


伍淑怡對於涉事男警被「人肉大起底」,佢唔評論網民點講對方!


有「翻版謝婷婷」之稱的女模特兒伍淑怡(YoYo),前日(22日)在facebook發文及上載電話錄音,報稱被一名軍裝男警員截查身份證,期間她被男警索取手機號碼及地址,晚上則收到一名男子的WhatsApp及來電要求進一步交往,事件成為全城熱話。而涉事男警員未婚,現年卅多歲,入職約十年,駐守旺角警署軍裝巡邏小隊,他曾接受俗稱CID的刑事偵緝訓練,希望成為偵緝探員,而網民更將涉事男警「人肉大起底」。

Yoyo得悉後,回覆東網稱:「我唔評論人哋(指網民)點評論佢啦,我都冇話事權,而佢哋嘅眼睛係雪亮嘛,我只係講發生咩事,對與錯我都決定唔到,我不予置評啦,投訴警察科都話會受理件事,我會等回覆囉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!