網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月27日 星期三

沈卓盈:【電力十足】沈卓盈微露線頭歎茶 __,沈卓盈,

Jess件一字領好有夏日feel!藝人沈卓盈(Jess)不嬲樣靚身材正,而佢亦不時大方騷身材派福利,今日Jess就上載咗一張歎茶相,相裏面嘅佢着上一字 ...


Jess件一字領好有夏日feel!


藝人沈卓盈(Jess)不嬲樣靚身材正,而佢亦不時大方騷身材派福利,今日Jess就上載咗一張歎茶相,相裏面嘅佢着上一字領條紋衫、微露事業線,並留言:「Good morning ~start your day in the greatest mood ~smile~💫💙💫(早晨~以一個最佳狀態來開始今天吧~微笑~) #sunnymorning #haveagoodday #miss #bluesky #js520💘」甜美笑容加上弗爆身材,難怪網民睇見之後話畀佢電死呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!