掃呢頁CODE去手機

2018年6月11日 星期一

羅霖:孖仔仔遊沖繩 羅霖晒「司珍線」同海豚游水 __,羅霖,

羅霖最近同Jordan、Jonathan去咗沖繩旅行。無綫劇集《宮心計2深宮計》熱播,當中飾演「徐司珍」嘅羅霖同「陸司製」張慧儀成日都鬥到你死我活。近 ...


羅霖最近同Jordan、Jonathan去咗沖繩旅行。


無綫劇集《宮心計2深宮計》熱播,當中飾演「徐司珍」嘅羅霖同「陸司製」張慧儀成日都鬥到你死我活。近日趁住暑假,羅霖除低「徐司珍」呢個身份,返回現實做番三子之母呢個崗位,同二仔Jordan同埋細仔Jonathan去沖繩旅行,期間羅霖仲話實現兒時夢想,同海豚一齊游水,見佢同兩個仔笑得咁開心仲輕撫海豚,呢個畫面真係好難得,她留言:「今天實現了我人生其中一個夢想,可以跟可愛的海豚一起游泳!」

嚟得沖繩呢個陽光與海灘嘅地方,點少得泳衣環節?雖然羅霖只係着住桃紅色一件頭泳衣,但佢呢副Body真係冇得輸,仲要側側哋身輕露「司珍線」,真係同佢選美嗰陣完全冇變!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!