掃呢頁CODE去手機

2018年6月11日 星期一

吳卓羲:黃金組合!吳卓羲為苗僑偉重返無綫拍劇 __,無綫,苗僑偉,吳卓羲,

Ron(左)自爆係為苗僑偉而重返無綫拍劇。藝人吳卓羲(Ron)接受電台訪問,講到Ron和黃宗澤(Bosco)在無綫劇《飛虎之潛行極戰》中再次合作,劇集 ...


Ron(左)自爆係為苗僑偉而重返無綫拍劇。


藝人吳卓羲(Ron)接受電台訪問,講到Ron和黃宗澤(Bosco)在無綫劇《飛虎之潛行極戰》中再次合作,劇集在內地有高達34億點擊率,連Ron都笑言:「我近日都忙住追劇。」

替Bosco感到辛苦

Ron久未拍無綫劇,今次他接拍其中一個原因是苗僑偉,他謂:「係三哥(苗僑偉)搵我先嘅,嗰次成班人嚟我屋企食飯,其中一個係三哥,當時部劇仲係籌備緊,佢叫我一齊拍。當年三哥回流返嚟拍劇就係同我拍《學警雄心》,佢係『新人』嚟嘛,加埋Bosco都好耐冇合作,所以係好開心。」Ron稱和三哥拍劇有好福利,因三哥身後會有部冷氣機侍候他,所以會黐到一點「涼風」,而Ron替Bosco感到辛苦,因他經常要以全副飛虎裝束上陣,每日拍戲都身水身汗。Ron稱和張兆輝及王敏德都是首次合作,連同苗僑偉和吳岱融,四個型男加埋一齊相當煞食。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!