網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月6日 星期三

【星級觀禮嘉賓】甫現身即吸引家長目光 劉德華見證囡囡幼稚園畢業 __,劉德華,

左圖:資料圖片
左圖:資料圖片(資料圖片)喺父母眼中,子女從來都係焦點中嘅焦點,但當有人吸引過自己子女的話,嗰個人梗係好有份量,講緊嗰個係天王劉德華。今日有傳媒報道, ...


(資料圖片) (資料圖片)

喺父母眼中,子女從來都係焦點中嘅焦點,但當有人吸引過自己子女的話,嗰個人梗係好有份量,講緊嗰個係天王劉德華。

今日有傳媒報道,某幼稚園喺喺灣仔伊利沙伯體育館舉行畢業禮,好多家長一早到場,等住見證子女成長一刻,點知當校董喺台上致詞時,台下突然起哄,只見好多家長都舉機狂拍,但對象並非台上嘉賓或自己嘅子女,而係席上另一對家長劉德華及朱麗倩,原來佢哋嘅寶貝女劉向蕙都係今日嘅畢業生之一。

劉德華夫婦低調入座後,朱麗倩細心聽校董等嘉賓致詞,劉德華成為被拍目標,更有不少家長乘機向劉天王狂揮手,見慣大場面嘅劉德華全程保持微笑回應。小小嘅劉向蕙都有份上台攞畢業證書,見證囡囡長大嘅劉德華顯得興奮,而朱麗倩則在旁影照,紀錄囡囡人生中其中一個重要時刻。其後劉向蕙同其他同學仔一齊喺台上表演時,劉德華同朱麗倩更見興奮,又不停影相留念。

劉德華舊年先獲樹仁大學頒授榮譽文學博士學位(新聞連結: https://bit.ly/2sBIS8V ),隔咗半年就到囡囡畢業,相信劉德華一定好開心!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!