網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月6日 星期三

林燕妮:性格浪漫惹禍 林燕妮苦戀黃霑受盡指摘 __,黃霑,林燕妮,

林燕妮剖白自己嘅感情世界。一代才女林燕妮離世,無綫重播林燕妮特備節目《懷念林燕妮向世界出發》,而節目第二集重點講林燕妮的愛情世界。林燕妮年青時追求者無 ...


林燕妮剖白自己嘅感情世界。


一代才女林燕妮離世,無綫重播林燕妮特備節目《懷念林燕妮 向世界出發》,而節目第二集重點講林燕妮的愛情世界。林燕妮年青時追求者無數,她在美國大學畢業後嫁給李小龍兄長李忠琛,並育有一子李凱豪,但結婚數年後,二人因性格不合離婚。之後林燕妮戀上已婚的黃霑,受盡千夫所指,當時林燕妮的父母亦反對女兒跟黃霑往來,林燕妮謂:「父母非常傷心,對方結咗婚,又有細路,又冇錢,所有唔理想嘅條件集於一身,咁我就因為同佢一齊搞公司,佢嘅幽默同辦事能力都幾高,再加上日日對住就產生咗感情。」

要求分手

林燕妮曾經向黃霑要求過中止拍拖交往,但遭對方拒絕:「我曾經要求過唔好再拍拖,但佢唔肯,我又比較浪漫,當時有啲說法話我係咪已經變咗小妖精?」當林燕妮同黃霑拍拖第八年,對方依然沒有跟妻子離婚,令林燕妮有所領悟:「我冇要求過佢離婚,而做妻子嘅,亦冇強烈要求離婚,咁佢點解要離?有老婆有仔,又有女朋友,He has the best of both world,兩個世界最好嘅都擁有晒,點解要離婚呢?就係咁拖吓拖吓,我覺得佢唔尊重我,我究竟係乜嘢人呢?!」

男方唔肯面對

與黃霑相戀十四載,最終因第三者介入而令戀情告終,林燕妮直言自己當時很不服氣:「我成世人冇畀人掟過,好唔甘心、好唔服氣,其實分手係遲早嘅事,我都心裏有數,但唔明點解唔肯面對自己女朋友,正式講分手,而係我返到屋企,見到乜嘢都搬走晒。」氣雖然難下,始終要尋求出路,1999年林燕妮到韓國華溪寺參加了為期六星期的短期襌修課程,跟崇山大襌師學佛。當時她只帶了兩件袍衣與一些襪子,每天過着刻苦的生活,她謂:「我一世人都未試過咁刻苦,每日食飯只有七分鐘,食飯、菜湯同埋一啲簡單素菜,食完要用滾水、一片蘿蔔清洗碗筷,之後再將水喝掉,要我哋學識珍惜食物。」

學識放下

在襌修期間,林燕妮每日朝早三點半便要起床,之後打坐至少八個半小時,然後幫手做寺院內的工作。當時天氣得零下十多度,她被安排去打掃寺院,除此之外,洗廁所、燙衫等寺務也要做,雖然日子過得苦,亦換來周身骨痛,但卻令林燕妮慢慢發現快樂的真諦,亦放下了與黃霑的一段情,她謂:「有人話愛嘅反面係恨,但唔係囉,我覺得愛嘅反面係不愛,我已經冇愛,只係有唔服氣,但當我係寺院度襌修到四星期左右,我突然想起嗰個人,我咇一聲笑出嚟,其實乜嘢都只係笑話一場,襌修唔係幫人解決問題,而係將人放喺肩膊上嘅包袱逐一丟掉,冇乜嘢係大不了,肩膊都輕咗。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!