網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月12日 星期二

寶珠芳芳坐定定飲新抱茶 __,

蕭芳芳(左起)、陳寶珠及沈芝華齊齊飲新抱茶。
寶珠芳芳坐定定飲新抱茶薛家燕娶新抱,義結金蘭的「七公主」當然前來到賀,蕭芳芳、陳寶珠、馮素波、沈芝華及王愛明昨晚盛裝而至,她們更排排坐飲新抱茶,獨缺身 ...


寶珠芳芳坐定定飲新抱茶

薛家燕娶新抱,義結金蘭的「七公主」當然前來到賀,蕭芳芳、陳寶珠、馮素波、沈芝華及王愛明昨晚盛裝而至,她們更排排坐飲新抱茶,獨缺身在馬來西亞的馮寶寶未能前來。而到賀的賓客有楊怡、汪明荃、胡杏兒、佘詩曼、陳敏之、吳若希、呂慧儀、米雪、王祖藍、楊受成、胡楓、南紅、秦沛、許冠文、森森、斑斑等等,星光熠熠!

芳芳、寶珠同表示很開心,齊來飲新抱茶,寶珠更笑言前一晚開心到睡不着,笑言做姨媽。馮素波即笑說:「唔係呀!做奶奶呀!我哋升咗級,我哋由Jackson出世睇住佢大。」眾人更給新人送上祝福。問到有否叫新人快些生小朋友,陳寶珠說:「咁你哋要問家燕!」

阿佘表示之前在白雪仙的壽宴中見到薛家燕,對方因兒子成家立室笑得很開心:「我嗰日都有問佢,一日擺唔擺得晒,家燕姐話要擺兩日,仲話阿仔投訴佢分得圍數少。」當記者轉告昨晚53席,石耀庭只分到一圍時,阿佘即說:「吓!咁又真係離晒譜喎!」

五公主在台上叫新人早日生B。
  • 五公主在台上叫新人早日生B。
胡杏兒與「奶奶」汪明荃聚頭。

  • 胡杏兒與「奶奶」汪明荃聚頭。
佘詩曼

  • 佘詩曼
吳若希

  • 吳若希
米雪

  • 米雪
陳敏之

  • 陳敏之
森森、斑斑(左)久違了。

  • 森森、斑斑(左)久違了。
王祖藍

  • 王祖藍
吳業坤(右起)、胡諾言、呂慧儀、何遠東約埋去飲。

  • 吳業坤(右起)、胡諾言、呂慧儀、何遠東約埋去飲。
吳君麗(左)、胡楓與奚秀蘭及丈夫。

  • 吳君麗(左)、胡楓與奚秀蘭及丈夫。



鍾意就快D Share啦!