網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月12日 星期二

薛家燕娶新抱千萬行頭閃爆! __,家燕,薛家燕,

薛家燕戴上的翡翠鑽鏈已經好閃,但新娘身上的金飾更加閃!
薛家燕娶新抱千萬行頭閃爆!薛家燕「不計成本」娶新抱!除了昨晚於洲際酒店筵開53圍外,她與新娘身上的金器、鑽飾、翡翠約值千萬元,日間一對新人向長輩跪地斟 ...


薛家燕娶新抱千萬行頭閃爆!

薛家燕「不計成本」娶新抱!除了昨晚於洲際酒店筵開53圍外,她與新娘身上的金器、鑽飾、翡翠約值千萬元,日間一對新人向長輩跪地斟茶出動金杯金壺,加上她早前贈子價值2,000萬豪宅,過大禮時又送「家傳之寶」給新抱,連同昨晚的婚宴及布置雜項,保守估計開支約3,000萬,派頭十足!

兒子石耀庭與女友陳素怡昨日拉埋天窗,榮升新奶奶的薛家燕為求令兒媳留下難忘的回憶,除有小量婚禮贊助外,她傾盡心力及銀彈,昨日與新抱一樣悉心打扮,新奶奶更行頭十足,佩戴的翡翠鑽飾、手鈪及戒指,雍容華貴珠光寶氣。

奶奶新娘齊齊鬥閃

新娘其中一對龍鳳鈪猶如「流星錘」般,加上戴着的六隻「一串金豬」及大量金飾,以及薛家燕的翡翠鑽飾與金器,兩人的行頭近千萬,閃爆全場!石耀庭接新娘時則跟足傳統「踢轎門」,又向太太雙膝下跪送花。

據悉,薛家燕當知道兒子有意成家,已大手筆送出一個市值2,000萬的西半山豪宅單位作愛巢,過大禮時又將一套婆婆傳落的家傳翡翠首飾,包括吊墜及耳環送給新抱作禮物。薛家燕與一對新人受訪時,被追問大批首飾的價錢,她只淡然說:「做奶奶最緊要開心,我冇留意數字。」石耀庭則補充說:「總之係一個好靚嘅數字。(媽咪畀錢?)唔好講到我咁冇用啦,我有付出o架!」新娘被問到身上首飾是否很重,她笑說:「係有啲重,但都OK嘅。」

爆阿仔得一圍酒

婚宴上,奶奶與新娘換足五套靚衫,相識滿天下的薛家燕更自爆:「真係唔好意思,我個仔今晚得一圍咋!」上台致詞時,她再提起兒子只得一圍酒席:「所以佢周圍同人介紹自己係Jackson,驚人哋唔知佢係邊個。」令台下笑聲雷動。不過,新人於周末會再舉行派對與友人慶祝,對於爸爸昨晚未有亮相,石耀庭表示會約對方食飯。

薛家燕送給新人的金飾,一個字形容,豪!
  • 薛家燕送給新人的金飾,一個字形容,豪!
新娘陳素怡嘅金豬、「流星錘」金鈪好搶眼呀!

  • 新娘陳素怡嘅金豬、「流星錘」金鈪好搶眼呀!
薛家燕兒子Jackson結婚,家姐及妹妹扮到靚出席。

  • 薛家燕兒子Jackson結婚,家姐及妹妹扮到靚出席。

當被問到全日最感動的時刻,薛家燕眼濕濕說:「今朝佢哋斟茶畀我都已經好感觸,終於等到今日喇!下午佢哋簽字宣讀誓詞,我都喜極而泣,我叫自己控制情緒,不過見到親家喊緊,可能做父母都係咁,對仔女長大成人好有感覺。(有乜訓示畀佢哋?)對個仔講最緊要錫太太,兩公婆要忍讓。(想快啲抱孫?)你哋都周圍講緊。」石耀庭即說:「我會努力,想生一、兩個,但都要為事業努力。」

感動落淚

  • 感動落淚
情深一吻

  • 情深一吻
石耀庭以大紅花轎接新娘。

  • 石耀庭以大紅花轎接新娘。
石耀庭變身「格格」接新娘,爆笑。

  • 石耀庭變身「格格」接新娘,爆笑。

晚宴前已兩度落淚的薛家燕,入席後依然開心「淚不停」,多次落淚,一對新人上台致詞時,新郎哥亦忍不住喊,要身邊太太幫手抹淚,場面感人!






鍾意就快D Share啦!