網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月12日 星期二

薛家燕:家燕仔婚宴狂集郵 陳敏之幻想仔仔結婚 __,家燕,陳敏之,敏之,薛家燕,

陳敏之喺婚宴上狂集郵,連小鳳姐都喺度呀!藝人陳敏之昨晚都有出席薛家燕石耀庭(Jackson)嘅婚宴,現場佢不停四出集郵收獲好豐富,見同成功同徐小鳳合照 ...


陳敏之喺婚宴上狂集郵,連小鳳姐都喺度呀!


藝人陳敏之昨晚都有出席薛家燕石耀庭(Jackson)嘅婚宴,現場佢不停四出集郵收獲好豐富,見同成功同徐小鳳合照外,仲有同一班好姊妹楊怡、胡定欣、呂慧儀等人影相,真係好高興呀!

育有一子雷子樂嘅陳敏之,坦言忍唔住喊咗兩次,仲話第時仔仔娶老婆時,佢一定會喊足全日呀!佢話:「一個非常有愛和感動的婚宴,我也哭了兩次,完全感受到母親對子女無條件付出的愛!我在想…如果將來子樂結婚,我一定由頭喊到尾,再次恭喜一對新人和家燕媽媽!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!