網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月12日 星期二

陳展鵬:被指租霸!展鵬現身解畫:我都係普通巿民 __,展鵬,陳展,陳展鵬,

陳展鵬突然變「租霸」,今日佢仲Print埋證據澄清!藝人陳展鵬去年於將軍澳租住一個單位,郤被「蒙面業主」指他提早退租,收樓時發現地板發霉變黑。而展鵬今 ...


陳展鵬突然變「租霸」,今日佢仲Print埋證據澄清!


藝人陳展鵬去年於將軍澳租住一個單位,郤被「蒙面業主」指他提早退租,收樓時發現地板發霉變黑。而展鵬今日為新劇《天命》開工時,就帶同有力證據逐一反擊。

同前業主關係好

展鵬於電視廣播城見記者時無奈表示,於將軍澳這個屋苑,住了沒有八年都有七年:「好多住戶都好熟,我今次搬咗另一個單位後住咗唔夠一年就搬走咗,咁當然有好多問題出現之前大約4月29、30號已經離開住所,以為Settle咗,但尋晚就有一啲報道,又話我租霸、又話我破壞地板,之前我所住嘅兩個單位,同個個業主都好好關係,交鎖匙時直頭一齊出嚟食飯影相,我覺得成件事好多因由,好難一次過講晒,但我哋對話係有cap低晒一啲對話相,大家唔好單方面聽晒一邊講,大家可以消化吓,我都明自己係娛樂圈人,有時都會遇到呢啲問題,但係我都係一個普通巿民嚟!」

「業主不停話冇問題」

問到有否如對方所說破壞地板及以白紙鋪在上面時,展鵬即謂:「其實差不多全部片同相,係我發畀業主,講畀佢知有乜問題,先講地板先,地板係兩、三個月時,佢一冷縮熱脹,已經拱起,係好危險嘅,咁有一次仲令我媽咪仆親,好大件事,依家腦震盪都仲醫緊,個業主不停話冇問題、會搵人修理,但不停等,之前睇樓、簽合約都係我媽咪去簽,我真係唔喺香港,同佢睇樓嘅都係佢隔籬鄰舍,係業主叫我媽咪租呢個單位。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!