掃呢頁CODE去手機

2018年6月9日 星期六

陳自瑤:咁都得!陳自瑤唔識形容同王浩信關係 __,王浩信,陳自瑤,

陳自瑤都唔知點樣形容同王浩信關係呀!藝人陳自瑤與王浩信傳出婚變後,首次出席活動。講到與老公王浩信的關係,可否用恩愛去形容?她支吾以對:「點樣形容呀?」 ...


陳自瑤都唔知點樣形容同王浩信關係呀!


藝人陳自瑤與王浩信傳出婚變後,首次出席活動。講到與老公王浩信的關係,可否用恩愛去形容?她支吾以對:「點樣形容呀?」似不懂作答,問到王浩信對上一次對她做過最Sweet的事?她說:「對上次Surprise係生日。」但原來已經是去年8月了。問到她可有七年之癢?她招架不住,避而不答說:「唔想再答其他問題,再答得多,大家又會好多嘢講,我諗今日要講嘢就係咁多。(係咪老夫老妻?)老夫老妻囉。」她聲稱有跟王浩信就近日的傳聞傾過。

兩夫婦做番自己

有指陳自瑤消瘦了,她扮作輕鬆笑說:「你覺得我靚咗呀?你真係覺得我消瘦咗好多,冇呀,其實我只可以話我嘅衣着技巧好咗,我唔知大家係咪覺得我塊面瘦咗,其實我係有肚腩,我冇瘦到反而係比之前肥咗。」她坦言兩夫婦只會做回自己:「我做啲乜,又話我特登點點點,我哋唔需要做啲乜嘢去迎合人哋囉。」問到王浩信於傳聞後可有錫她多點?她再次不知怎樣回答說:「都唔係事實,唔使刻意去做啲乜嘢去補賞,補救啲乜嘢。」

日前王浩信上載女兒畫畫照上社交網,問到她是否揸機拍攝?她即笑說:「Maybe!」她表示一向好少上載一家三口照片,連女兒的照片她都好少上載,她說:「唔通我唔Post又同個女有問題,關係好差?唔係㗎嘛,有啲嘢自己知OK咪得。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!