網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月21日 星期四

【離開膠劇有出頭】張達倫拒做大台親生仔 孖離巢羅天池做內地男一(足本版) __,大台,羅天池,張達倫,TVB,

雖然樹大好遮蔭,但離開大台唔等於無景,反而大把機會,撈到出頭做男一。講緊嘅係昔日《愛回家》阿登羅天池!15年佢唔撈大台後,憑住一副打得身手,北上搵出路 ...




雖然樹大好遮蔭,但離開大台唔等於無景,反而大把機會,撈到出頭做男一。

講緊嘅係昔日《愛回家》阿登羅天池!15年佢唔撈大台後,憑住一副打得身手,北上搵出路,武指演員兩瓣兼,肯博肯捱冇話搵唔到食,近日一套網大電影《命運老虎機》,佢做男一兼監製同動作指導。

呢套戲除咗佢,仲有即將唔係大台親生仔嘅張達倫,都係男主角。

戲裡一班核心演員,其實唔少都係大台嘅三四線演員。不過跳出膠劇,一班綠葉完全脫胎換骨咁,唔再演專業戶角色,有戲味好多。

就好似羅天池之前又係做男一,主演另一套嘅《極限拯救》,當中有走咗年幾嘅朱璇演出,估唔到離開大台後,唔使再做小三或邪牌嘅佢,演技大躍進。

講番羅天池,當日唔同大台續約,除咗人工低,身手好嘅佢冇發揮之地亦係主要原因所以寧棄膠劇跳出去搏一舖,終於俾佢搏到。羅天池回應:「出到去大海,手停口停冇底薪,所以要更加再努力,有這個機遇算是不錯,現在做武指,演員,起碼多方面發展多了,以前只做一樣,試了才發現自己原來可以有更大的發展。應該這樣說,發掘無限個可能給自己,在每一個行業如是!」



鍾意就快D Share啦!