網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月21日 星期四

Kary講生B:好累 __,Kary,吳雨霏,

■吳雨霏今個月初挺着大大的肚子跟丈夫睇戲。資料圖片
■吳雨霏今個月初挺着大大的肚子跟丈夫睇戲。資料圖片吳雨霏(Kary)2015年嫁初戀男友洪立熙成為洪太,今年初傳來喜訊。昨日有指Kary前晚已順利誕B ...


吳雨霏(Kary)2015年嫁初戀男友洪立熙成為洪太,今年初傳來喜訊。昨日有指Kary前晚已順利誕B,Kary於昨日黃昏以短訊回覆《蘋果》證實消息:「BB出咗世,不過我好累,需要想休息。代我多謝大家關心!」



■Kary胞弟昨日傍晚現身醫院,但對提問不發一言。 ■Kary胞弟昨日傍晚現身醫院,但對提問不發一言。

好姊妹鄧麗欣昨日說:「好開心呀,希望BB健健康康,Kary好好休息,身體快啲復原。」區文詩也恭喜姊妹:「希望BB健健康康,現階段等Kary休息吓先。」而昔日好友楊愛瑾也送上祝福:「恭喜Kary成為媽咪,亦祝一家健健康康。」

採訪:皓騫

攝影:梁繼光




鍾意就快D Share啦!