網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月21日 星期四

【吸金都要chok】麥秋成化身暖男晒廚藝 __,麥秋成,

近期曝光率keep住高企的排舞師麥秋成,呢段時間正忙住為ViuTv真人騷節目《百萬造星》擔任星級導師。早排他應刀具專家WUSTHOF嘅邀請拍廣告,咪以 ...




近期曝光率keep住高企的排舞師麥秋成,呢段時間正忙住為Viu Tv真人騷節目《百萬造星》擔任星級導師。早排他應刀具專家WUSTHOF嘅邀請拍廣告,咪以為跳舞同刀具大纜都扯唔埋,係導演嘅安排下,麥秋成於廣告中跳舞跳到入廚房,再變身成為暖男,於廚房一展廚藝。

現實生活中麥秋成為咗格仔餅(六嚿腹肌)跟身,食鐵(做gym舉重)多過食飯,廚藝有幾好,你懂的!但係睇番廣告的making of, 麥秋成一展身手「煮番兩味」的部份完全冇雞手鴨腳,拋鑊、切菜有板有眼,真係估佢唔到!當事人可能慣咗跳舞要chok要有型,搞到拍廣告個陣搣唔甩chok味,成日要導演溫馨提示:「唔使咁靚仔㗎!」
呢吓切麵包似殺手多過似廚師喎

估你唔到,麥秋成拋鑊都有一手

拎起碟餸,麥秋成暖男feel番晒嚟

roll機前熟讀劇本是常識吧


鍾意就快D Share啦!