網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月21日 星期六

陳智燊:新一輪離巢潮!無綫小生花旦半年走5個 __,無綫,陳智燊,

半年走5個,仲要都係一線小生花旦。打開電視機個個都熟口熟面,皆因無綫又掀起新一輪花旦小生離巢潮,呢半年已經離巢嘅有鍾嘉欣、岑麗香、郭晉安、林夏薇,今日 ...


半年走5個,仲要都係一線小生花旦。


打開電視機個個都熟口熟面,皆因無綫又掀起新一輪花旦小生離巢潮,呢半年已經離巢嘅有鍾嘉欣、岑麗香、郭晉安、林夏薇,今日陳智燊再宣布離巢,當然原因都離不開調養身子生B、專心湊B、北上搵人仔等。

郭晉安

三次奪視帝的郭晉安轉投王祖藍旗下,有意向喺內地發展,將會與無綫轉簽部頭約,一年拍一部劇集。

鍾嘉欣

鍾嘉欣在無綫効力13年,可惜未能一嘗視后寶座,但一向深得民心的她獲網民推選為「民間視后」,嫁給脊醫老公Jeremy後專心相夫教女,宣布懷第二胎喜訊之時同時宣布約滿離巢。

林夏薇

人妻林夏薇3年前下嫁身家金融才俊莫贊生後,多年來日拍夜拍,搞壞咗身子,未能為老公生B,完成無綫劇《十二傳說》後,就會停工調理身體趕造人。

岑麗香

33歲岑麗香約滿離巢,隨即返回加拿大探屋企人兼調理身體為老公強強生B,早前佢就上載千字文多謝無綫多年栽培,更大嘆不捨。

陳智燊

小生陳智燊離開工作12年的無綫,即將做老竇的他,希望太太宋熙年9月生B後專心做住家男人!繼續發展YouTuber一職。

除了以上一線藝人外,還有資深監製潘嘉德等。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!