網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月21日 星期六

陳志雲:勇氣呀!王喜自爆同陳志雲拍過拖 __,志雲,王喜,陳志雲,

堅爆囉!陳志雲在理工大學賽馬會綜藝館舉行演嘢會,在8時20分開騷,一開始由王喜身穿機師制服出場,與小朋友及其他舞蹈員又跳又唱主題曲,期間坐在椅子上、身 ...


堅爆囉!


陳志雲在理工大學賽馬會綜藝館舉行演嘢會,在8時20分開騷,一開始由王喜身穿機師制服出場,與小朋友及其他舞蹈員又跳又唱主題曲,期間坐在椅子上、身穿軍人制服的陳志雲在上面吊下來一起合唱,之後兩人在台上演戲,一唱一和。講到開工與開拖,王喜向陳志雲說:「我邊有同人開過拖,我同你拍過拖咋嘛!」陳志雲即謂:「啋,發夢」

曾任無綫總經理的陳志雲寸爆無綫,對無綫句句夭心夭肺,他與王喜先笑無綫個個都是「總經理」,又笑無綫高層多,但出事時就冇人擔遮。陳志雲又謂今時今日承認睇無綫需要出櫃的勇氣,王喜又叫觀眾舉手,睇吓過去24小時睇無綫多過1分鐘,但得4個人舉手。王喜叫陳志雲返去無綫做,但陳志雲說:「唔想製作低品味節目,唔想TVB死喺我手上。」觀眾大笑。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!