網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月24日 星期二

【BB來了發生咩事】李佳芯翻盧宛茵舊帳:過氣闊太放唔低老公包二奶 __,李佳芯,盧宛茵,

劇透!劇透!劇透!重要講三次。這星期的《BB來了》,盧宛茵、李佳芯再因照顧允豬的問題而不和,就連黎諾懿都明言企喺老婆嗰邊,齊齊孤立阿媽MadamLo。 ...




劇透!劇透!劇透!重要講三次。這星期的《BB來了》,盧宛茵、李佳芯再因照顧允豬的問題而不和,就連黎諾懿都明言企喺老婆嗰邊,齊齊孤立阿媽Madam Lo。

事緣Ali擺低允豬俾Madam Lo湊,於是開家居攝影機睇下咩情況,點知發現奶奶竟然同緊班闊太游乾水唔專心湊B。

嬲到癲嘅Ali上「媽媽谷」指奶奶「搞搞震冇幫襯」,點知Madam Lo竟然可以知道晒Ali嘅說話,於是Ali懷疑奶奶冒名混入「媽媽谷」。

後來Madam Lo露出馬腳,Ali對質兼翻舊賬:「你心理有問題,放唔低老公分身家俾二奶,自己淪為過氣闊太!」激到Madam Lo老淚縱橫。可惜嘅係,黎諾懿無安撫阿媽,反而決定力撐老婆,一齊孤立Madam Lo,離遠見到就繞路走。

直至姚嘉妮被指係「地獄陪月」以至影響寶安心名聲,並由Madam Lo出手相助解決問題,Ali先至奉上一杯久違嘅新抱茶。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!