網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月24日 星期二

洪天明:洪天明帶兩仔去錄影 周家蔚心掛掛 __,家蔚,洪天明,天明,周家蔚,

洪天明盡顯一家之主的霸氣,帶着兩個兒子出埠錄影,周家蔚(圓圖)送行時心掛掛。藝人洪天明與兩位兒子洪大仁及洪竟琋齊齊為內地親子節目《想想辦法爸爸吧!》錄 ...


洪天明盡顯一家之主的霸氣,帶着兩個兒子出埠錄影,周家蔚(圓圖)送行時心掛掛。


藝人洪天明與兩位兒子洪大仁及洪竟琋齊齊為內地親子節目《想想辦法爸爸吧!》錄影,節目將於26日播放,天明一個男人帶住兩個囝囝去拍攝簡直係一個大考驗,而太太周家蔚亦表示,經過今次旅程,兩個囝囝都長大了、成熟了:「我依家明白原來冇得見兩個仔咁耐真係好掛住,好唔捨得。我都好想知爸爸係點樣帶住兩個囝囝,唔係一般容易。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!