網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月24日 星期二

女神男神:【多圖】寶娃豪放裸背 男友狂錫T-Back盛臀 __,女神,

寶娃同男友激煙韌。(互聯網)畀人叫「俄羅斯美少女」咁多年,舒拉寶娃不經不覺已經31歲,相信唔少球迷,都有啲擔心佢感情生活。但其實大家唔使驚,因為寶娃唔 ...


寶娃同男友激煙韌。(互聯網)


畀人叫「俄羅斯美少女」咁多年,舒拉寶娃不經不覺已經31歲,相信唔少球迷,都有啲擔心佢感情生活。但其實大家唔使驚,因為寶娃唔知同男友Alexander Gilkes幾鬼甜蜜,Alexander瘋狂迷戀女友,煙韌到狂錫寶娃嘅T-Back盛臀。二人依家於意大利度假,寶娃着性感比堅尼曬太陽狂騷弗爆身型,Alexander見女友掛住碌電話,就係咁搞搞震引寶娃注意,除咗錫女友Pat Pat外,仲成個伏上女友個裸背上,姿勢令人想入非非。

自禁藥事件跟手復出後,寶娃成績只屬一般,但同Alexander嘅感情就有增無減。於去年尾,寶娃撻着英國38歲靚仔網上藝術品拍賣行老細Alexander,雙方外型好襯,今年3月於美國比華利山十指緊扣被記者影到,令到戀情曝光。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!