網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月24日 星期二

離無綫見蓬萊娶妻生女 張錦程用聲冧掂靚老婆 __,無綫,張錦程,

■張錦程在香港發展雖然未如意,但有靚老婆張延和乖巧囡囡夢夢,已令他成為人生大贏家。攝影:仇志德
■張錦程在香港發展雖然未如意,但有靚老婆張延和乖巧囡囡夢夢,已令他成為人生大贏家。攝影:仇志德【《蘋果》專訪】張錦程90年代中開始在無綫拍攝多部劇集, ...


【《蘋果》專訪】

張錦程90年代中開始在無綫拍攝多部劇集,甚為好戲的他卻從未擔正,意興闌珊下離巢到內地發展。離無綫後,在04年迎娶曾被無綫力捧的張延,翌年誕下囡囡張耕夢;雖然兩人被視「美女與野獸」組合,但張延眼中老公又型又有才華。日前一家三口接受《蘋果》專訪,張延大爆錦程寄錄音帶教她主持技巧:「佢最吸引我一樣嘢,係佢把聲。」

現年52歲的張錦程90年代中至00年代初在無綫拍攝多部經典劇集,不過他在無綫最大得着,或許不是成功入屋,而是認識現在的太太張延。現年48歲的張延在93年以華南理工學員身份到無綫實習,因為樣貌甜美備受力捧,短短年半時間就拍過《生死訟》、《笑看風雲》和《刑事偵緝檔案》等十五部劇集,約滿後離開香港娛樂圈,回內地發展。



■張錦程在港曾拍攝不少電影,在《生化壽屍》中,造型甚為嚇人。劇照 ■張錦程在港曾拍攝不少電影,在《生化壽屍》中,造型甚為嚇人。劇照
■無綫早前重播《刑事偵緝檔案》,張延(左)與郭可盈有不少對手戲。劇照

■無綫早前重播《刑事偵緝檔案》,張延(左)與郭可盈有不少對手戲。劇照

重遇教睇劇本

久違的張延,日前與老公張錦程及13歲囡囡張耕夢一家三口接受本報專訪。張延在96年以部頭形式在上海為無綫拍《繞着神州走》,兩人因而認識,原來錦程當時已對女方嗒晒糖。張延笑說:「我哋成組人喺街邊食嘢,收錢收我係正常,收佢就收多咗,我就出聲。」錦程大讚老婆:「呢個女仔好有義氣,幫我哋爭取,唔想我哋俾人呃。」

分道揚鑣後,錦程為張延送上錄音帶,教伊人主持技巧,張延冧爆說:「佢最吸引我一樣嘢,係佢把聲,拍完《繞》之後,大家分開咗,有日突然收到錄音帶,佢教我點做主持人,反而留低深刻印象,呢個人把聲好靚,好好聽。」錦程解釋張延在內地做主持,由於自己曾在商台接受DJ訓練,所以將自己的技巧透過錄音帶教授對方。這樣大獻殷勤是另有居心?錦程哈哈大笑:「梗係啦,錄埋帶,唔通白做咩!」

不少人好奇美女為何愛上野獸,原來是因為錦程的貼心,張延笑說:「我識佢嗰時已經唔覺得佢係靚仔,但佢有才華!好欣賞佢,好難得有個人溝通做戲嘅嘢,嗰時喺橫店拍劇再遇番佢,好多時唔明劇本點解,佢幫我睇,慢慢我代入咗,覺得佢好特別。」由初次合作互有好感,到分道揚鑣送錄音帶後再在橫店拍劇碰上,證明兩人確實有緣。於是乎,錦程當上張延經理人,再於04年再做她的長期飯票。

張延當年在無綫實習期間,記者曾聽過不少藝員排斥,認為她們是廉價勞工搶飯碗,但張延說沒留意:「我又唔知喎,嗰時我做嘢冇乜理到。」短短兩年,張延又劇又綜藝節目,拍到冇停手:「我記得嗰兩年我冇休息過,新人吖嘛,有得開工幾開心㗎。」



■張延04年跟張錦程結婚,兩人被視為「美女與野獸」。資料圖片

■張延04年跟張錦程結婚,兩人被視為「美女與野獸」。資料圖片
■張錦程與張延的13歲囡囡夢夢在公園爬高爬低,非常活潑。

■張錦程與張延的13歲囡囡夢夢在公園爬高爬低,非常活潑。

再拍港劇隨緣

張延95年跟無綫約滿後,受港府修訂外勞政策影響來港工作批文,惟有返回內地發展。可想回歸香港電視?張延笑着說:「如果有我都開心㗎。」錦程則言,當年太太誕下囡囡後,曾希望留港拍劇,以便有更多時間照顧囡囡,但他就向老婆分析:「我同佢講,如果拍TVB,你係冇得瞓,你返到嚟都係沖個涼,瞓幾個鐘就走,基本上你都係見唔到阿女,阿女一醒咗媽咪就已經去咗開工,每日都係咁,咁咪唔好囉,所以計番我哋𠵱家喺內地開工都好,拍完返嚟有整段時間休息,所以我哋兩個都隨緣啦。」

採訪:戴彩煥

場地提供:金蘭花泰國菜館




鍾意就快D Share啦!