掃呢頁CODE去手機

2018年7月27日 星期五

廖碧兒:極速玩完!廖碧兒宣布同富二代男友分手 __,富二代,廖碧兒,碧兒,

廖碧兒以英文長文宣布與盧啟賢分手。藝人廖碧兒宣布分手!今年三月承認和富二代盧啟賢拍拖的廖碧兒,宣布戀情以來傳聞多多,不單止指男方另有原配女友,早前更傳 ...


廖碧兒以英文長文宣布與盧啟賢分手。


藝人廖碧兒宣布分手!今年三月承認和富二代盧啟賢拍拖的廖碧兒,宣布戀情以來傳聞多多,不單止指男方另有原配女友,早前更傳出她早年秘嫁法國波爾多酒莊富豪Jean-Charles Cazes!和盧啟賢的戀情公開未夠半年,今日她在社交網親自宣布分手!

以英語留言的她,說向來不想多談私人事,但因有見傳聞多多,故親自澄清從未結婚外,又指自己已回復單身,認為要維繫兩人關係困難,更指和盧啟賢曾有不少難忘的回憶,分手後仍是朋友,並感謝對方的關愛和支持。

長文如下:

Many of u know that I don’t really talk about my personal matters but seeing the news lately, I feel it’s time I said a few words... First of all, I am not married and have never been married.

Currently, I spend a good deal of my time alone. Relationships are difficult, I tried my best but as relationships are about two people, I was unable to make things work due to differences in expectations in a relationship. Hence, I have chosen my own adventures. We have had many great memories and will always remain close friends. I thank him for his care & support.

Thank u to all my fans, friends, management, & family for being by my side & loving me unconditionally. I trust and believe in God’s plan for me...

中文譯本如下:「你哋好多人都知道我唔會點講私人事,不過近期睇到啲新聞,我諗係時候講幾句,首先,我冇結到婚,而且從未結過婚。現時,我大部分時候都係一個人,拍拖係好困難嘅,我盡過力,但當關係關於兩個人,兩個人對關係嘅期許有唔同時,我冇能力令段關係可行,我哋有過好多美好回憶,而且永遠會係好朋友,我感激佢嘅關懷同支持。多謝我所有粉絲、朋友、經理人團隊同家人於我身邊,無條件愛我,我信任同相信神於我身上嘅計劃。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!