掃呢頁CODE去手機

2018年7月27日 星期五

江美儀:新西蘭返港團聚!江美儀「細女」變女神 __,女神,江美儀,

冇見一年幾就變咗咁多!大家仲記唔記得小演員熊子逸呢?佢就係喺無綫劇集《親親我好媽》飾演江美儀細女「嚴茜聰」嗰位喇!身世悲慘嘅佢(相關新聞:https: ...


冇見一年幾就變咗咁多!


大家仲記唔記得小演員熊子逸呢?佢就係喺無綫劇集《親親我好媽》飾演江美儀細女「嚴茜聰」嗰位喇!身世悲慘嘅佢(相關新聞: https://bit.ly/2Okf223 )拍完呢套劇就同哥哥去咗新西蘭升學,最近佢返咗香港,同「家人」團聚喇!

「阿媽」江美儀喺Instagram上載大合照,雖然短短一年多,但係14歲嘅子逸變咗好多,亭亭玉立,又識化妝,網民都大讚「Echo靚女咗」、「大個咗,更有氣質」!睇番佢社交網嘅相,勁有女神Feel,又識擺甫士,果然天生食呢行飯!

不過聚會就唔見「嚴生」黃智賢,佢留言:「Echo 放假從新西蘭回來了,不見半年,高了但還是那麼可愛,相約嚴家其餘兩位嚴小姐一聚。當日拍攝《親親我好媽》的甜滴又再三回味,最可惜是嚴生都未能夠出席囉!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!